Nog maar 6 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Jolanda Galenkamp - WaarBenJij.nu Nog maar 6 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Jolanda Galenkamp - WaarBenJij.nu

Nog maar 6 nachtjes slapen!

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

11 Februari 2014 | Nederland, Zeewolde

Lieve lezers,

Over 6 nachten is het zover; dan vertrek ik samen met studiegenoot en vriendin Lisa voor 4 maanden naar Kenia.
Naast dat wij ontzettend veel plezier hopen te gaan hebben is het de bedoeling dat we daar ook serieus aan de slag gaan.
Het st. Joseph Nyabondo Mission Hospital is het ziekenhuis waar wij voornamelijk werkzaam zullen zijn als verpleegkundige stagiaires.

In de komende blogs wil ik jullie op de hoogte houden van de avonturen die wij daar gaan beleven. Ik kijk er enorm naar uit!

Tot in Kenia!

  • 12 Februari 2014 - 13:18

    Anouk:

    Ik ga je missen!!!!!

  • 17 Februari 2014 - 12:28

    Delien:

    Ha Jolanda,
    superieur dat je bijna gaat, ik wil je heel graag volgen!
    Ik wens je een hele goede leuke fantastische reis. Gods zegen!!
    Liefs,Delien

  • 17 Februari 2014 - 14:28

    Marleen:

    Goeie reis en succes daar!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda

Actief sinds 11 Feb. 2014
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 13064

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 13 Juni 2014

Stage in Kenia

Landen bezocht: